Trăim in enigma Sibiană...

Păcate sibiene...

joi, 4 decembrie 2008

Am pacatuit...... :)))


Nuuu Dumnezeule! Dece eu? Dece acum in postul craciunului??:(( In urma cu cateva zile publicam un amplu material despre "pila mea...soferul tursib" in care "etalam" cum inteleg unii soferi de troleibuz sa opreasca la semafor si lumea din masina sa o ia la fuga spre iesire, ca si cand arde, pentru ca de la semaforul de pe str Constitutiei faci mai putin pana la gara decat din statia de la Teclu!! Doamne da aspru ii mai criticam!! Si eu? Eu? Ce am facut????

Mi-am tras o pila la tursib:))))Am coborat si eu la semafor:) Acelasi semafor! Eu cu inca doua fandosite!!! Uite asa se face ca o data, s-a deschis usa la semafor atunci cand o babuta s-a rugat de sofer sa ii deschida usa! El vroia sa o deschida doar pe cea din fata dar dintr-o nesabuita greseala a deschis-o si pe cea de la mijloc!! Si eu? Care eram acolo? ce am facut? AM FUGIT! am coborat si eu! De data asta nu am mai ramas in mijlocul de transport in comun, speriat ca poate am luat foc si nu stiam sau am avut un accident! Intamplarea face ca eram la usa din mijloc si am reusit sa o zbughesc afara!! Si uite asa am reusit si eu sa imi fac o asa zisa "pila" la soferul Tursib! Even.... pentru mine faza ramane oricum una idioata si o sa dezaprob in continuare aceste deschideri de usi la semafor!!! pfuuaaaa....... pila mea.... soferul tursib!!!!
In rest... toate bune!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu