Trăim in enigma Sibiană...

Păcate sibiene...

sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Avem oras nene



Cu cateva zile in urma, criticam aspru zic eu modul in care arata unele zone ale orasului nostru. Privit de pe pamant, poate parea un dezastru. Dar nu si de sus. De acolo, totul e altfel, de pe acoperisul Bibliotecii ASTRA, la 360 de grade, poti vedea lucruri incredibile. Am avut si eu placerea sa urc astazi (sambata 8 nov) si e incredibil. Nu de multe ori mi-am vazut orasul de la asa o inaltime (Nu eram pe schela cand s-au construit bancile alea uriase) dar revenind astazi am avut ocazia. Si ca veni vorba de banci... Un alt paradox! de jos, de pe pamant, cladirile astea noi arata foarte bine. Dar de acolo de sus.... Arata total aiurea. In loc sa vezi doar turlele bisericilor inalte, si alte monumente importante ale sibiului, apare cate un Golden Tulip, de parca trece cineva cu avionul pe deasupra orasului si zice stai ma nene sa intram la hotelul asta! Si acum revenind... pentru ca atunci cand am inceput materialul eram foarte multumit de ce am vazut. De acolo, de la inaltime, avem oras. Fara claxoane, fara cersetori, caini comunitari (sau extracomunitari ca eu nu-i recunosc ca facand parte din comunitatea noastra) mizerii si toate cele. Daca ar fi o partida de fotbal, scorul primarie-oras ar fi la egalitate..... De sus, orasul arata foarte bine!! Si ca sa nu fiu nesimtit....si de jos arata foarte bine... cu mici scapari... inevitabile. Frumos oras avem... sa-l pretuim :)
In rest...toate bune!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu