Trăim in enigma Sibiană...

Păcate sibiene...

joi, 20 noiembrie 2008

Din ciclul: renul si plante mari poetaresi

Doamnelor si domnilor!!! Lume lume!! Din ciclu "renul si plante mari poetaresi" va prezint prima parte....


Nu de putin ori v-a fost dat sa auziti tot felul de tampenii. Spuse atat pe strada dar nuuuuu... dumnezeule nu!!! Nu si pe canale media!!! revenim... Cat timp traieste renul? Dar planta? Dar poetareasa?? Dar poetareasa de poeme poetarese??? E incredibil.... 1 grupa de ...citez "molozuri" se aduna in cadrul a doua "tulpine poetarese" de planta fara "clorofila", se fierb bine la un "ton de peste" si se lasa pana citez... again "va distrati pe mine"!! De cate ori s-a auzit ca doamna "doctora" mi-a dat concediu medical!! De cate ori s-a auzit ca doamna poetareasa scrie poeme poetarese!!! Si aveti cuvantul meu ca prostia e mare si nikita e "mic (kk) copil" pe langa ce pot altii. Si daca pana acum lucram intr-un magazin de pe o strada din orasul vechi si auzeam tot felul de "dejectii" scoase pe gura oricui, acum in fine... aveam alte pretentii!! Apropo... in curand pe micile ecrane "helen of troy"!! asta e "kk paranteza"!!!Si daca si tu te-ai suparat pe rahati scosi pe gura..... Bagai pe gura la cei care i-a scos!!

Pana data viitoare.. Toate bune!!

7 comentarii:

  1. ciudat cosminelule....parca il recunosc pe rudolfitza cu nasul cat china... ai mare dreptate...multi porumbei mai ies pe cavitatea ei bucala...dar ce sa ii faci fra, cum spuneai si u...dk ai parul lung (dar din pacate si nasul la fel de lung) nu conteaza ca in cutia craniana curge clorofila...asat este...multe tufisuri sunt pe lumea astea...si din pacate multe au functii de conducere....si stii de ce...pt k ele pot face fotosinteza si noi nu...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. cu dezacoarde am vb mai sus...pt ca cine stie cunoaste ca nasoasa are si casa...dar asat...sigur in episoadele urmatoare///nu cosmine?

    RăspundețiȘtergere
  3. ink o kestie...cine recunoste "nasul" din poza sa trimita un mail admin-ului...si...o sa castige un premiu surpriza!;)

    RăspundețiȘtergere
  4. "ioi istenem"!!!! "oo dumnezeule" :)))) parca am inebunit:)) nu nu ai inebunit!! ERAI!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. no, tulai Doamne, fain ai scris.Am ras cu lacrimi dar, cand mi-am amintit ca intr-un fel sa altul, ma lovesc si eu in fiecare zi de astfel de porumbei ciugulitori de clolofile poetese, m-a cam apucat plansu......

    RăspundețiȘtergere
  6. lasa, Cosmin, toate trec, ramane clorofila.Sa tragem aer in piept si ca strigam : "nu conteaza cat de lung am parul, important e cat de mult ...prostesc" !

    RăspundețiȘtergere