Trăim in enigma Sibiană...

Păcate sibiene...

marți, 25 noiembrie 2008

A doua parte din ciclul "renul si plante mari poetaresi"



Doamnelor si domnilor, lume lume, fratilooooor.... Uite ca am ajuns si la a doua parte din minunatul ciclu "renul si plante mari poetaresi"!!!

Cap 2- renul soare- "copirait" renul soare!!!

ACEST ARTICOL ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA ATARE!!! :))


(ghilimele)" "vanzatorii din piata se plang de vanzarile scazute din ultima perioada"...... "Chiar daca unii prefera sa mearga la medic pentru a se trata cum medicamente , asta nu inseamna ca nu poate consuma si alte remedii impotriva racelii sau a gripei."!!! Ce dreci sa faci domnule?? A venit iarna! Voi nu simteti?? Mie mie frig! Eu tremura pe strada! Imi Este atat de rece incat uneori ne ingheata mana pe manusa!!!! Ce dreci sa ne mai facem cu friga asta? Mie mise pare ca este rece, mai mult decat este regulamentar in aceasta perioada in care frigul trebuie sa fie mai putin rece! Si ma intreaba atunci cum pot comerciantii care comercializeaza in pietele comerciale sa comercializeze produse comerciale? E imposibil nene!! Sa le faca aerosol.... Sa nu se strica legumele!! Legumele si plantele in deosebi este firave si sufere mult atunci cand le trage vantu! Deci eu care este pe persoana planta animalica care mananc clorofila, sunt de acord ca in pietele comerciale in care vand pietarii sa se puna aere conditionate! Ce panele mele? Nu e normal Asa? Adica cum sa poata sa vanda vanzatorii in astfel de conditii?? E inuman! Cei aia inuman? Adica ca nu e uman! Adica cum ar veni eu, subsemnatul clorofilian renos (de la ren) ma declar super revoltat de ceea ce se intampla in supermarketpietele din sibiu! Nu se poate ca taman in piata cibin sa nu poti tu sa comercializezi pepeni la minus douazeci de grade! E inuman! Eu vreau sa vand pepeni si tocmai pentru `cestea vreau sa fie caldura in piete!! Sa-mi bag picioru`!! Ma revoltesc! Nu mai suport! Vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Mi-eeeeeeeeee rauuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! "(ghilimele)

In rest...toate bune! Dumnezeu sa ne ierte!!

2 comentarii:

  1. Adevaru' adevarat care este el inseamna ca domnle' e frig cu frigu' asta. Si daca nici pietarasii nu-si mai pietaresc clorofilele pentru ca ea, clorofila ingheata cu tot cu neruronu in piete. Ca sa nu mai tremura lumea spunem eu ca mai este putin si vine........RENUL!!! care nu vine singur, vine cu alte reni!

    RăspundețiȘtergere
  2. MOA ce bine e sa scrie tu pe hartie da ar fi cazu sa isi face niste spalaturi la ... ce vrea ea/el?!?

    RăspundețiȘtergere