Trăim in enigma Sibiană...

Păcate sibiene...

sâmbătă, 1 noiembrie 2008

El si..... ea








"El si ea", "hi5", matrimoniale 2008!!

Cine nu are un cont in ziua de azi pe hi5? Bun... Sa zicem ca exista tineri care nu au pe 5! Dar au pe El & Ea?? Bun :) Sunt si unii care nu au nici pe unu nici pe altu! Exista 100 si 1000 de site-uri pe care oricine poate sa-si posteze fotografii. Ma uitam odata... Daca dai pe google poti gasi o infinitate de fete si baieti, care mai de care cu poze din profil, in cele mai jenante pozitii, totul pentru a avea o poza "super true"!!! Oare la ce folosesc astea? Pentru unii sunt bune doar pentru a-si arata fotografiile. Si dece nu merg cu fotografiile astea atat de bune la un club de arta fotografica? Sa fie acest tip de "Site" un fel de matrimoniale? Zic asta pentru ca intr-o zi cand ma uitam si eu pe internet ca tot omu seculului... ăăăă....21? unii isi cauta perechea... Acolo poti de la bun inceput sa stii (si ma refer la elsiea) daca persoana in cauza are sau nu prieten. Este in cautarea unuia sau nu..... Statusuri de genul: "Am prieten si nu caut" dai cu capu` in ele de fiecare data. Bine fata.... ai prieten si nu cauti... Atunci ce cauti? Ce doresti de fapt? Stau si eu sa ma gandesc..... Sunt aceste site-uri niste matrimoniale moderne? In care sti de la inceput cum arata persoana in cauza? Am renuntat la anunturile in ziar de genul "domnul de 65 de ani care a dat anunt editia trecuta.... vezi ca o sa fiu in fata la "chenvelo" si o sa am o umbrela in mana" si am trecut la acest tip de site in care poti sa-ti vezi fata visurilor sau baiatul..... din toate unghiurile? Poti sa ceri acolo ID de mess... adresa de mail.... Dar ai un avantaj.... Unghiurile... Poti sti... daca e grasa/gras.... inalta/inalt, deja sti mai mult decat ar fi necesar. Si atunci? Sunt aceste site-uri niste matrimoniale moderne in care afli totul despre domnul/doamna inimii? Si... personal nu am nimic impotriva acestui tip de site... Ba chiar detin unul :) Dar de aici si pana la a-ti pune la status viata personala.... Dece ne-ar interesa ca ai sau nu prieten?? Oare noi cautam unul si asta ne intereseaza prima data?? Daca ai sau nu prieten?? Oare nu e o tampenie?? In rest... Toate bune!

Un comentariu:

  1. Hai sa dau cu batu' ... hihihi ... no da' ti-ai pus problema ca poate poate se gaseste si altceva pe langa prieten? pai daca e prieten poti sa'l schimbi .. si daca ti-ai facut prieten, nu e pacat sa stergi totusi pagina aia de net sau contul? ca dupa un timp poate revii la vechile obiceiuri ? hahaha
    Mi-a placut postul :)
    La mai multe!

    RăspundețiȘtergere