Trăim in enigma Sibiană...

Păcate sibiene...

duminică, 23 noiembrie 2008

Pila mea....Soferul tursib....





Cum naiba se face ca daca ai pile la conducatorul de troleibuz poti ajunge mai repede la gara?? Intr-o zi veneam si eu cu T1, stateam linistit pe bancheta din spate... Stateam acolo, troleibuzul era aproape plin, toate scaunele ocupate, cativa oameni se tineau de bare pentru ca nu doreau sa se aseze. Si dintr-o data stupoare.... Urlete, toata lumea fugea inspre sofer.. Eram la semafor! Prima data am crezut ca a dat strechea in el... Ca-l mananca in fund, ca am avut accident, ce stiu ce... ca ii s-a facut rau. Toata lumea fugea in fata.... dupa care am vazut ca toti coboara pe usa din fata pe care de obicei inteligentu` dracu de conducator nu o deschide. Cand i-am vazut ca se grabesc sa coboare m-am gandit ca poate arde masina! Ce dreci` se intampla? Nu a durat mai mult de 10 secunde si din toti aproape 20 de pasageri am mai mai ramas doar eu cu o doamna de la OJPC!!! Apoi am inteles si dece s-au intamplat astea!!!!! Pentru ca T1 nu merge in gara!!!! Statia este acolo la sensul giratoriu de la intersectia strazii Constitutiei cu Nicolae Teclu. Si idiotu de sofer avea o fufa acolo in fata...iar pentru a ajunge mai repede la gara, i-a deschis usa la semafor! Ceilalti ciobani, s-au grabit si ei sa se dea jos pentru ca, ajungi asa mult mai repede la gara! Dar soferu` oare ce facea daca, atunci cand era pe banda a doua de mers, deschidea usa, si un tir ajungea langa el si facea chiftelutze din toti pasagerii?? Oare ar fi raspuns el de viata celor 20 ce au coborat fara sa se asigure in 10 secunde? Oare pentru ca o fata sa iti dea si data viitoare putina puta trebuie sa ii deschizi usa la semafor desi stiai ca si ceilalti merg in acelasi sens? Cat de imbecil trebuie sa fii ca sa faci asta??? Ei bine soferii tursib duc lipsa de inteligenta :)) Duceti-va.... sa nu zic unde!!!! Javrelor!

Scuzati limbaju`!!

In rest.. Toate bune!!

2 comentarii:

  1. trebuie sa recunosc ca n-am mai circulat de mult cu troleul dar chestia asta mi-a adus aminte de copilarie cand la fel se intampla :) e o cutuma de care multi nu se pot debarasa deci ... mai e nevoie de concluzii? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sti cum e? De concluzii nu cred ca mai e nevoie.. Dar nu mi se pare normal ca la semafor sa opresti si sa lasi sa coboare atatia oameni.. ce se intampla in cazul unui accident este usor de imaginat...

    RăspundețiȘtergere