Trăim in enigma Sibiană...

Păcate sibiene...

sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Drumul te duce...acolo unde vrea el sa te duca....



Dece asa? Pentru ca asa e! Si de data asta m-am pregatit sa nu ii mai "sanctionez" pe tampiti!! Oricum nimeni nu face nimic pentru oprirea idioteniei. Si plus de asta!!! Inca astept! Ma bate gandul sa ajung la un material cel putin interesant despre cat de idioti pot fi unii! Dar ma opresc deocamdata aici cu tampeniile! Dece drumul te duce acolo unde vrea el sa te duca? Sincer? Cateodata stau asa si ma intreb!! Nu ti s-a intamplat niciodata sa te gandesti.... -Bun si acum? Ce o sa urmeze? nu te impacienta!!! Raspunsul il vei afla imediat. Citeam acum cateva zile intr-un blog pe care il urmaresc de ceva timp, despre schimbare, si ce inseamna o schimbare! Pai si drumul, sau noul drum incepe in momentul in care are loc o schimbare! De exemplu! Eu stau acum si ma intreb (recent am schimbat locul de munca) ce o sa se intample acum? Unde? Cand? Cum o sa ajung?? Daca as fi avut.. citez: "parul lung" probabil lucrurile ar fi fost mult mai clare!!! Parul nu il am lung, dar de o schimbare am avut si eu parte!!... Despre unii oameni iti faci o parere mai buna decat credeai initial, despre altii putrezeste orice parere! Lasand problema cu parerile, trecem si la titlul de azi :) Drumul te duce acolo unde vrea el sa te duca:) Daca as putea intui inainte ce o sa mi se intample peste o luna sa zice, probabil ar fi fost totul perfect. As sti daca merita sa fac un lucru sau nu! Dar nu stiu asta!! E simplu.... Pleci din punctul a.... si vrei sa ajungi in b.... dar totusi..... tu nu vezi cum este in b!! O fi frumos? Daca nu iti place in b? Sau daca b-ul in care ai ajuns nu e cel pe care il cautai desi pare ca e acelasi?? O fi destinul o carte pe care fiecare o avem in "ghiozdanul" numit cap?? Cineva stie clar ce o sa ni se intample? Cand? Si mai ales cum? Sau totul apare pe parcurs? Oare cand pleci din punctul a se stie ca o sa ajungi in b? Sau totul se descopera pe parcurs si pana la urma ajungi undeva care nici macar nu sti daca e "B"?? Even.... Poate pare o prostie.... Cea mai mare prostie din viata unui om se spune ca este atunci cand isi pune probleme existentiale!! Dar eu le am.... Ce pot spune? Poate fac parte din categoria oamenilor cu idei numiti idioti. Pana acum sa zicem ca daca am plecat dintr-un punct a, indiferent cat de greu a fost drumul am ajuns in b si culmea e ca mi-a placut! S-ar putea sa ajung pana la urma la ideea ca destinul si drumul il alegem noi insine... pentru noi.... Si daca ar fi sa trag o concluzie dupa textul asta stiu doar ca am vrut sa spun ceva, zic eu mi-a si iesit! Intrebare: "Drumul te duce acolo unde vrea el? Sau tu de fapt pui bucata cu bucata piesele din drum ca un puzzle?"
Cam atat, pana data viitoare spuneti NU CLOROFILEI!! :))

In rest, toate bune!!

3 comentarii:

  1. interesant... Cosmin, daca am simti ce ni s-ar intampla in viitor, nu cred ca am fi fericiti.Ar fi insa bine daca am avea puterea sa si schimbam cursul vietii dupa bunul plac.Dar asta nu se poate, asa ca mai bine sa nu stim ce ne asteapta pentru ca viata are si surprize neplacute si ar fi extrem de greu sa traiesti "azi" cu gandul ca "maine" te asteapta o piedica greu de trecut. Cat despre plecarea din punctul "a"...Asta suntem noi,vesnici calatori... Plecam din punctul a, lasam acolo o parte din noi,ne despartim de oameni, de locuri, de idei, de speranta ca, la o eventuala intoarcere, vor fi acolo, asteptandu-ne. Plecam pentru ca simtim ca in punctul b ne va fi mai bine, ca de acolo putem incepe sa ne scriem paginile vietii. In drumul nostru spre acel punct renuntam, pe rand, la alte lucruri dragi, le lasam in urma, fara regret pentru ca dorinta de a atinge punctul b ne face mai puternici decat credeam. Pe drum, "mai citim o carte, mai iubim o fata", mai imbatranim o clipa, dar cu cat se apropie punctul b, cu atat suntem dispusi sa renuntam la tot pentru a-l atinge.Dar, dintr-o data apare ideea unui punct C.Toate planurile tale par a-si pierde sensul in fata misterului din jurul noului punct. Daca renunti la ideea punctului b si mergi spre punctul c,indiferent de ce vei gasi acolo, vei ramane o viata intreaga cu un mare semn de intrebare sau, poate, chiar cu regretul nedescoperii punctului b. Daca iti urmezi drumul spre punctul b, ideea punctului c, te va urmari de asemenea pe tot parcusul drumului tau. Ce faci? Hmm, pacat ca in viata nu exista un "backspace" care se te ajute printr-un simplu click s-o iei de la capat. scuze ca m-am intins, dar mi-a placut subiectul.Astept un nou post.

    RăspundețiȘtergere
  2. Totdeauna am fost de parere ca suntem niste cercetatori si pe de alta parte nevoile noastre nu raman niciodata aceleasi..... se dezvolta in functie de fiecare destinatie. Punctul b nu e o destinatie finala ci mai degraba doar o oprire, si totdeauna intre b, c, d, e samd, drumul devine mai anevoios. Pana la urma face parte din existenta noastra .. de fapt nu face numai parte, ci pe asta se bazeaza existenta noastra .

    RăspundețiȘtergere
  3. stii ce m-am gandit cosmin....hai sa demaram o kampanie NU CLOROFILEI, NU RENILOR si nu in ultimul rand NU Helenelor ....ce zici??? te bagi?

    RăspundețiȘtergere